3-erbild-webseite-1640x514px

EZ A HENKEL MAGYARORSZÁG

Több mint 145 éves örökségünkre építve nap mint nap újragondoljuk és jobbá tesszük az életet. A mai és a jövő nemzedékei számára. Innovatív és fenntartható márkáink és technológiáink révén csapatainkon keresztül világszerte.  

A Henkel mind az ipari, mind a fogyasztói üzletágban vezető szerepet tölt be: Portfóliónkban jól ismert hajápolási termékek, mosószerek, öblítők, valamint ragasztók, tömítőanyagok és funkcionális bevonatok találhatók.

Kik vagyunk és mi hajt bennünket

WE ARE PIONEERS AT HEART FOR THE GOOD OF GENERATIONS

Mountain

A „Pioneers at heart for the good of generations” vállalati célunk összefoglalja, hogy mit képviselünk, hogyan dolgozunk, és ez képezi stratégiánk alapját is. Cégalapítónk, Fritz Henkel úttörő szellemisége az, ami még ma is megkülönbözteti és összeköti a Henkel alkalmazottait világszerte. A törekvés és motiváció, hogy együtt dolgozzunk a holnap megoldásain. Ma. Minden nap. Ezt nemcsak magunkért tesszük, hanem a jövő nemzedékeiért is, mert közös a felelősségünk.

Henkel Magyarország

A Henkel Magyarország Kft. közép-kelet-európai régió első Henkel-vállalataként 1987 óta van jelen a hazai piacon.

A vállalat márkáival és technológiáival ket – Adhesive Technologies, Consumer Brands – üzleti területen működik, többek között olyan jól ismert márkákkal, mint a Persil, Tomi, Silan, Bref, Fa, Schwarzkopf, Syoss, Schauma, Igora, Blondme, Loctite, PrittPattex, Ceresit, Teroson.

Emellett két gyárban folytat termelést: Környén multitechnológiás ragasztóanyagok, míg Körösladányban mosó- és háztartási tisztítószerek készülnek hazai és nemzetközi piacokra.

Üzletágaink

HENKEL ADHESIVE TECHNO­LO­GIES

adhesive-foliage

Világszerte vezető szerepet töltünk be a ragasztók, tömítőanyagok és funkcionális bevonatok terén – mind az ipari alkalmazások, mind a fogyasztók és szakemberek számára.

CONSUMER BRANDS

Absztrakt kép, mely szimbolizálja a Henkel Consumer Brands üzletágat, a terület a haj, mosó- és háztartási tisztítószer termékeket képviseli.

A Consumer Brands üzletágunk a mosó és háztartási tisztítószer, illetve haj területek fogyasztói márkáit és termékeit öleli át. 

Történeteink

OKSZÍNŰSÉG, ESÉLYEGYENLŐSÉG ÉS BEFOGADÁS

I AM UNIQUE. WE ARE HENKEL.

48.000 egyediség a bennünk rejlő erő

A Henkelnél hiszünk az egyediség erejében. Hiszünk a méltányosságban és az összetartozás érzésében az emberek mindenféle különbözőségével együtt – társadalmunkban és munkahelyünkön.

Munkatársaink sokszínűsége, hátterük, tapasztalataik, nézőpontjaik, minden egyéni különbözőségük megbecsülése versenyelőnyünk alapja. Hiszünk abban, hogy a sokszínűségre, esélyegyenlőségre és befogadásra összpontosító vállalati kultúra a kreativitás és az innováció fő mozgatórugója. Az eredményeink kiváló teljesítése azon múlik, hogy képesek vagyunk-e mindezt beágyazni a vállalati kultúránkba és az üzleti tevékenységünkbe.

Erősen elköteleztük magunkat amellett, hogy olyan csapatokat építsünk fel, amelyek megfelelnek azon piacok igényeinek, ahol tevékenykedünk, és azon ügyfelek igényeinek, akikkel együtt dolgozunk, és amelyek kulturális háttérrel, készségekkel és tudással rendelkeznek. A változatos csapatok ösztönzik az innovációt és a problémamegoldás új módjait; azonban befogadó kultúrára és vezetésre van szükségük ahhoz, hogy a lehető legjobban tudjanak működni.

Sylvie Nicol

Kollégáink jelentik a különbséget. Sokszínű nemzetközi csapatunk és befogadó vállalati kultúránk lehetővé teszik kreativitásunk és innovatív kultúránk hasznosítását.