Klíma-pozitívvá válás

A szén-dioxid és egyéb üvegházhatású gázok kibocsátása felelős az klímaváltozásért és a globális felmelegedésért. E kibocsátások korlátozása az emberiség egyik legnagyobb kihívása.

Az ügyfelek és a fogyasztók segítése a CO2-kibocsátás csökkentésében

A fogyasztók ösztönzésére, hogy ruháikat környezetbarát módon mossák, a Henkel Laundry & Home Care üzletág egy különleges logót fejlesztett ki a következő szlogennel: „legyél fenntartható - moss hideg vízzel”. A logót a mosószer csomagolására tesszük, és arra törekszünk, hogy a fogyasztók energiát takarítsanak meg a mosás során.

A Beauty Care üzletág elindította a „BeSmarter” kezdeményezést. A kezdeményezés elsősorban a vízre összpontosított, mint erőforrás. Ezáltal a cél a fogyasztók tudatosságának megteremtése a víz -mint fontos erőforrás- felelősségteljes felhasználásáról. A kevesebb melegvíz-használat kisebb CO2-kibocsátást is eredményez.

A Henkel Bonderite Tectalis and Two-Step folyamata lehetővé teszi ügyfeleink számára, hogy multi-fémből készült karosszériát tervezzenek, amelyek ötvözik az acélt és az alumíniumot. Ennek eredményeképpen ezek a Henkel Adhesive Technologies megoldások lehetővé teszik a járműgyártók számára, hogy kevesebb acélt és több alumíniumot használjanak. A könnyebb autóalkatrészek segítik az üzemanyag-hatékonyság növelését, és ezzel csökkentik az autó CO2 -kibocsátását.


Nagy különbség

A klíma-pozitívvá válás talán csak egy jelentéktelen kifejezésnek tűnik, de ez egy olyan megközelítés, amelynek segítségével 2050-re a klímaváltozás csupán két fokra korlátozható. E kötelezettségvállalás megvalósítása során a Henkel célja a környezeti fenntarthatóság jelentős változása. Ezt az elkötelezettséget keltjük életre azáltal, hogy kreativitási lehetőségként tekintünk az klímaváltozásról szóló párizsi megállapodásban meghatározott kihívásra – és innovatív megoldásokat dolgozunk ki, amelyek védik bolygónk jövőjét.