Menü
Keresés

2017.10.25.  Düsseldorf / Németország

Változás a Henkel Igazgatóságában

Jens-Martin Schwärzler veszi át Pascal Houdayer helyét a Henkel Beauty Care üzletág élén

Jens-Martin Schwärzler (54), aki jelenleg Corporate Senior Vice President és a Henkel Észak-Amerikai Consumer Goods területéért felelős, 2017. november elsejei kinevezéssel a Henkel igazgatóság tagja. Az Igazgatóság tagjaként a Henkel Beauty Care üzletágáért lesz felelős. Pascal Houdayer (48) helyét veszi át, aki ezzel egy időben elhagyja az Igazgatóságot.

„Nagy örömünkre szolgál, hogy Jens-Martin Schwärzlert kinevezhése, aki Igazgatósági tagként a jövőben a Beauty Care üzletágunkat irányítja. A Beauty Care üzletágban széleskörű nemzetközi tapasztalatokat és mélyreható ismereteket szerzett – mondta Hans Van Bylen a Henkel igazgatóságának elnöke. „Köszönetet mondunk Pascal Houdayernek, amit a Home Care, később a Beauty Care üzletágunkért mutatott elkötelezettségéért és értékes hozzájárulásáért. Minden jót és sok sikert kívánunk jövőbeli karrierjéhez.”

Jens-Martin Schwärzler 1992-ben csatlakozott a Henkelhez. 2015 eleje óta felelős a Henkel Consumer Goods területéért Észak-Amerikában. Vezetése alatt a Henkel sikeresen vezetett be az észak-amerikai piacra olyan vezető márkákat, mint a Persil vagy a Schwarzkopf.

A Sun Products Corporation 2016-os felvásárlását követően ő irányította az integrációs folyamatot, valamint a Henkel Laundry & Home Care és Beauty Care üzletágainak átköltözését az USA keleti parti, Connecticut állambeli új telephelyére, Stamfordba. 2008 és 2014 között ő felelt a Beauty Care üzletág test-, bőr- és szájápoló termékek globális marketingjéért. Mindemellett felelősségi köréhez tartozott Nyugat-Európában a Beauty Care üzletág (Retail) lakossági, valamint a teljes Beauty Care üzletág nemzetközi értékesítési területe. Ezt megelőzően számos vezető pozíciót töltött be a Laundry & Home Care üzletágban. Közgazdaságtudományi diplomáját a Stuttgart-Hohenheimi Egyetemen szerezte.

Pascal Houdayer 2011-ben csatlakozott a Henkelhez. Kezdetben Corporate Senior Vice President volt a Laundry & Home Care üzletágban. Felelős volt az üzletág digitális tevékenységeiért, az ázsiai-csendes-óceáni térségért, valamint a Home Care terület nemzetközi marketingjéért. 2016. március 1-je óta tagja a Henkel Igazgatóságának. Mielőtt a Henkelhez került, különböző nemzetközi vezetői pozíciót töltött be a fogyasztási cikkek iparágban.

A 2016-os pénzügyi évben a Henkel Beauty Care üzletága mintegy 3,8 milliárd eurós árbevételt és 647 millió eurós korrigált üzemi eredményt ért el. A Beauty Care portfólió részét képezik a lakosság és a fodrászok részére kínált hajápolási termékek, valamint a jól ismert test-, bőr- és szájápolási márkák. A legnagyobb és legsikeresebb Beauty Care márkák a Schwarzkopf, a Dial és a Syoss.


A jelen dokumentum a jövőre vonatkozó állításokat tartalmaz, amelyek a Henkel AG & Co. KGaA vállalati vezetősége jelenlegi becslésein és feltételezésein alapszanak. A jövőre vonatkozó állításokat olyan és hasonló szavakkal fejezzük ki, mint a vár, szándékozik, tervez, jósol, feltételez, vél, becsül, számít. Az ilyen állítások semmiképpen sem értelmezendők úgy, hogy azok garanciát jelentenének az általuk kifejezett várakozások pontos teljesülésére. A Henkel AG & Co. KGaA és kapcsolt vállalkozásainak jövőbeli teljesítménye és tényleges eredményei számos kockázat és bizonytalanság függvényei, és így jelentősen eltérhetnek a jövőre vonatkozó állításoktól. Sok ilyen tényezőre nincs befolyása a Henkelnek, és ezek előre nem becsülhetők fel pontosan, mint például a későbbi gazdasági környezet, vagy a versenytársak és más piaci szereplők tevékenysége. A Henkel nem tervezi és nem vállalja, hogy a jövőre vonatkozó állításait frissítse.