Digitális átalakulás

Hiszünk a digitalizáció erejében. Képes gyorsan megváltoztatni a világunkat – összeköti az embereket a világ minden táján, személyre szabott termékeket és élményeket kínálva számukra, és olyan szintű kényelmet és komfortot biztosít, amely néhány évvel ezelőtt még elképzelhetetlen lett volna. A Henkelnél a javunkra fordítjuk ezt az áramlást, miközben soha nem tévesztjük szem elől azt a tényt, hogy az emberek – ügyfeleink, fogyasztóink és a Henkel globális csapata – döntik el, hogy merre halad az út.

ÚJ LÉTREHOZÁSA A DIGITÁLIS INNOVÁCIÓ RÉVÉN


Creating the next through Innovation

Innovációkkal és technológiákkal hozzáadott értéket teremteni – ez a mi szenvedélyünk. A digitális szakértelmet, az üzleti folyamatok irányítását és az IT-t egyesítő Henkel dx szervezetünk a vállalat digitális átalakulásának motorja. A 2020-ban alapított Henkel dx azért jött létre, hogy azonosítsa az üzleti kihívásokat, és a kockázatot lehetőségekké alakítsa. Az egyéni vásárlói- és fogyasztói igényekre összpontosítva digitális és adatvezérelt üzleti modelleket építünk az optimalizálás és átalakítás érdekében. Üzletágainkkal és funkcionális területeinkkel szoros partnerségben együttműködve összehozzuk az üzleti terület és a technológia szakértőit, hogy közösen jobb és gyorsabb új digitális megoldásokat és üzleti modelleket fejlesszünk ki. Egyértelműen vevőink és fogyasztóink állnak mindig a középpontban.

Michael Nilles sitting intently

   

Jobban meg kell értenünk végfelhasználóinkat. Előre tudnunk kell, hogy mit szeretnének – legyen szó személyre szabott termékajánlatról vagy akár közvetlen vásárlói élményről –, hogy a jövőben is vevőink között tudhassuk őket.

A DIGITÁLIS MEGA TRENDEK ÁTALAKÍTJÁK PIACAINK DINAMIKÁJÁT


Digitalization

PLATFORMGAZDASÁG

Lehetővé teszi az üzleti ökoszisztémák számára az áruk és szolgáltatások létrehozásának és cseréjének megkönnyítését egy nyitott, részvételen alapuló digitális infrastruktúra révén. Valamennyi résztvevő számára értéket teremt, amely a kiegészítő termékek és szolgáltatások használatából, valamint a kereslet és kínálat kombinációjából adódik. Ez a megatrend megváltoztatja a hagyományos termékalapú üzleti modelleket, és egy a „győztes mindent visz” környezetet hoz létre.

FOGYASZTÓI ÉS VÁSÁRLÓI GRAVITÁCIÓS VÁLTÁS

Egyre inkább tanúi vagyunk a fogyasztói magatartás alapvető változásának. Az ügyfelek és a fogyasztók megismerése ma már kulcsfontosságú. Megváltoztak a játékszabályok – minden a személyre szabásról, az igény szerinti, kényelmes megoldásokról, az éjjel-nappali elérhetőségről szól. A vásárlók egyedi élményt (CX) várnak el minden online és offline csatornán keresztül („omni-csatorna”).

EREDMÉNYORIENTÁLT 
KIEGÉSZÍTŐ SZOLGÁLTATÁSOK

A puszta terméken túlmutatva, ezt a trendet az üzleti modell kiterjesztése jellemzi a klasszikus termékkínálatról az értékesítés utáni, szolgáltatás- és eredményorientált megoldások/„eredményorientált szolgáltatás” irányában haladva. Ez a termékhasználatra és teljesítményre vonatkozó kiváló, adatvezérelt betekintésre épül. Ez a megatrend a mások tulajdonában lévő eszközöket, például a gépi adatokat hasznosítja.

TAKARÉKOS. GYORS. EGYSZERŰ.

A vállalatok értéket teremtenek a teljes értékláncban és szervezetükön belül. Az új, gyorsabb és rugalmasabb munkamódszerekkel a vállalatok növelik termelékenységüket és hatékonyságukat, és a jobb tájékoztatásnak köszönhetően megalapozottabb döntéseket hozhatnak.

A DIGITÁLIZÁ­CIÓBEÁGYAZÓDÁSADNS-ÜNKBE


Sparc

ÜZLET ÉS ÜGYFÉL FONTOSSÁGA

Gondolataink és mindennapi életünk kivétel nélkül az üzlet körül forog, vásárlóink és fogyasztóink állnak az első helyen.


MÉLYREHATÓ ÜZLETI MEGÉRTÉS

Ismerjük üzleti területeinket, részletes információnk van az üzleti modellekről, termékekről, folyamatokról és piacaink dinamikájáról.


BÜSZKÉK VAGYUNK TECHNOLÓGIÁINKRA

Szenvedélyesen kutatjuk az új technológiákat kihasználjuk a bennük rejlő lehetőségeket.


BizDevOps

Jobb és gyorsabb eredményt érünk el, mert egyesítjük műszaki és technológiai szakértelmünket.


START-UP MENTALITÁS

Hagyjuk, hogy a piac vezessen bennünket, igyekszünk és tanulunk, gyorsan fejlődünk – hetekben, nem hónapokban – és mindig készek vagyunk az alkalmazkodásra.

INNOVÁCIÓS KÖZPONTJAINK

michael-hdx-buz2565-1-89-

A berlini és sanghaji Henkel dx HUB-okat (központokat) azzal a céllal indítottuk el, hogy a digitális átalakulást előmozdítsuk és világszerte vezető digitális megoldásokat hozzunk létre a Henkelnél. A központok olyan helyek, ahol digitális és technológiai szakértőink start-upokkal és technológiai óriásokkal találkoznak. A cél: digitális üzleti modellek és vezető technológiai megoldások közös fejlesztése az innovációvezérelt gondolkodásmód kialakítása mellett.

JÖVŐBENI MEGOLDÁSOK LÉTREHOZÁSA


Creating te next Solutions

DIGITÁLIS ÜZLETI
PLATFORMUNK


RAQN

A fogyasztói és vásárlói magatartás megváltozott az igény szerinti és teljesen személyre szabott digitális kereskedelem irányába. Ezért fejlesztettük ki a RAQN-t. Ez több digitális érintkezési pontot egyesít egyetlen digitális üzleti platformon, hogy egyedi felhasználói élményt hozzon létre. A RAQN képezi az alapját e-kereskedelmi tevékenységünk bővítésének ugyanakkor figyelembe veszi a fogyasztók és vásárlók egyéni igényeit, gyorsítja a piacra kerülést és javítja a teljesítménymarketinget az adatelemzés és betekintés alapján. A platform egyesíti a szoftverekkel és mesterséges intelligenciával kapcsolatos tudásunkat és szakértelmünket az Adobe technológiai képességeivel –
a különböző üzletágaink fogyasztói és ipari termékeinek egyedi igényeihez igazítva.

IT GERINCHÁLÓZAT
A CPG ÜZLETHEZ


SPARC

A Trade Promotion Management (TPM) kulcsfontosságú stratégiai jelentőségű a Henkelnél. Ezért hoztuk létre a SPARC-ot - az értékesítési promóciók és bevételek felhőjét -, hogy nagyobb átláthatóságot és hatékonyságot biztosítson számunkra, és jobb kapcsolatot teremtsen ügyfeleinkkel. A SPARC lehetővé teszi a kiadások időben történő nyomon követését, hatékonyságot teremt és növeli a nyereségességet. A SPARC a legújabb SAP felhőtechnológiával és a Henkelre szabott szabadalmaztatott algoritmusokkal készült. Célunk, hogy iparágvezetővé váljunk a kereskedelmi kiadások kezelésében.

NŐK AZ ÜZLETI ÉLETBEN
HACKATHON


XATHON

Hiszünk abban, hogy a sokszínűség és a női szerepvállalás a kulcsa egy virágzó technológiai iparág felépítésének. Ezért hoztuk létre a XATHON-t – a női vállalkozóknak szóló éves üzleti hackathonunkat –, hogy támogassuk a női technológiai tehetségeket és segítsük a női alapítókat abban, hogy startup ötleteiket új szintre emeljék. A Xathon platformot kínál a női vállalkozóknak, ahol bemutathatják ötleteiket, példaképeket és mentorokat, akik irányítják őket, valamint létfontosságú kapcsolatépítési lehetőségeket. A Xathon továbbra is ugródeszka lesz a női alapítók jövő generációi számára