Közel 150 éves örökségünkre építve nap mint nap újragondoljuk és jobbá tesszük az életet. A mai és a jövő nemzedékei számára. Innovatív és fenntartható márkáink és technológiáink révén csapatainkon keresztül világszerte.  

A Henkel mind az ipari, mind a fogyasztói üzletágban vezető szerepet tölt be: Portfóliónkban jól ismert hajápolási termékek, mosószerek, öblítők, valamint ragasztók, tömítőanyagok és funkcionális bevonatok találhatók.

KIK VAGYUNK ÉS MI HAJT BENNÜNKET

YouTube Thumbnail This is Henkel (Thumbnail)

HENKEL MAGYARORSZÁG

A Henkel Magyarország Kft. közép-kelet-európai régió első Henkel-vállalataként 1987 óta van jelen a hazai piacon.

A vállalat márkáival és technológiáival két – Henkel Adhesive Technologies, Henkel Consumer Brands – üzleti területen működik, többek között olyan jól ismert márkákkal, mint a Persil, Tomi, Silan, Bref, Fa, Schwarzkopf, Syoss, Schauma, Loctite, PrittPattex, Ceresit, Teroson.

Emellett a környei Henkel Adhesive Technologies gyárban multitechnológiás ragasztóanyagok készülnek hazai és nemzetközi piacokra.

A leggondoskodóbb vállalat

2024-ben a Henkel Magyarország érdemelte el a beneFit Prize - for Happy Employees 2024 a Leggondoskodóbb Munkáltató díját a nagyvállalati kategóriában, emellett további két különdíjjal is jutalmaztak bennünket a „Béren kívüli juttatások” és „Prevenció és egészségügyi szűrések” kategóriákban.

Karrier, értékek, időtálló bizalom

A világ egyik legátfogóbb munkáltatói márkakutatása, a Randstad Employer Brand Research 2025 figyelemre méltó eredményeket hozott a Henkel Magyarország számáraA kutatás alapján:*

  • A Henkel Magyarország az FMCG szektorban legjobban teljesítő cég a karrierépítési lehetőségek biztosításában a megkérdezettek szerint. Emellett kiemelkedően jó a megítélése a Z generáció körében.
  • A felmérésben részt vevők véleménye alapján a Henkel a legjobban teljesítő FMCG vállalat a környezet iránti elkötelezettség és a társadalmi szerepvállalás terén is,
  • és a magyarországi Henkel munkáltatói vonzereje évről évre erősödik mind az FMCG, mind az ipari (Industrial) szegmensben.

*A Randstad Employer Brand Research kutatás közel 170 000, a 18-64 éves korosztályból kikerülő válaszadó véleményét gyűjti össze 34 piac 6 084 vállalatáról. Magyarországon 7291 fő vett részt a kutatásban.

Felelős vállalatként nagyon büszkék vagyunk ezekre a rangos elismerésekre!

STRATÉGIAI

KERETRENDSZERÜNK

A Henkelnél hosszú távú stratégia keretünk formálja jövőnket, célunk és értékeink alapján.  Ez a keretrendszer segítségünkre lesz, hogy egyértelműen a célzott növekedésre összpontosítva, a 2020 nyertes évtized legyen a Henkel számára.

ÜZLETÁGAINK

HENKEL

ADHESIVE TECHNO­LO­GIES

adhesive-foliage

Világszerte vezető szerepet töltünk be a ragasztók, tömítőanyagok és funkcionális bevonatok terén – mind az ipari alkalmazások, mind a fogyasztók és szakemberek számára.

HENKEL

CONSUMER BRANDS

Absztrakt kép, mely szimbolizálja a Henkel Consumer Brands üzletágat, a terület a haj, mosó- és háztartási tisztítószer termékeket képviseli.

A Henkel Consumer Brands üzletágunk a mosó és háztartási tisztítószer, illetve haj területek fogyasztói márkáit és termékeit öleli át. 

TÖRTÉNETEINK

2025 Half-Year Financial Report

2025. aug. 7.

Düsseldorf / Németország

A Henkel további nyereséges növekedésre számít a 2025-ös pénzügyi évben

A Henkel gyorsuló árbevétel-növekedés mellett jobb árrést és magasabb eredményt ért el az első félévben

  • A csoportszintű árbevétel a 2024-es szintnek megfelelően alakult az első félévben: 10,4 milliárd euró (szerves -0,1 százalék; II. negyedév: +0,9 százalék)
  • Az üzemi eredmény (EBIT)* 1614 millió euróra emelkedett (+0,2 százalék)
  • Az EBIT-marzs* 15,5 százalékra javult (+60 bázispont)
  • Az elsőbbségi részvények korrigált hozama (EPS)* 2,81 euróra emelkedett, ami változatlan árfolyamon 5,0% növekedést jelent
  • A vállalat tovább folytatta Céltudatos Növekedési programja megvalósítását
    • A globális megatrendekre való célzott összpontosítás erősítette az Adhesive Technologies üzletág versenyképességét és ellenálló képességét a kihívásokkal teli piaci környezetben
    • Jelentős volumenjavulás történt a Consumer Brands üzletágnál – a 10 legnagyobb márka jó szerves árbevétel-növekedést ért el
  • Aktualizált kilátások a 2025-ös pénzügyi évre:
    • Szerves árbevétel-növekedés: 1,0-2,0 százalék (korábban: 1,5-3,5 százalék)
    • Korrigált árbevétel-arányos megtérülés: 14,5-15,5 százalék (korábban: 14-15,5 százalék)
    • Elsőbbségi részvények korrigált hozama (EPS): egyszámjegyű növekedés várható változatlan árfolyamok mellett (változatlan)

SOKSZÍNŰSÉG, ESÉLYEGYENLŐSÉG ÉS BEFOGADÁS

I AM UNIQUE. WE ARE HENKEL.

The Uniqueness of our Global Employees

A Henkelnél hiszünk az egyediség erejében. Hiszünk a méltányosságban és az összetartozás érzésében az emberek mindenféle különbözőségével együtt – társadalmunkban és munkahelyünkön.

Munkatársaink sokszínűsége, hátterük, tapasztalataik, nézőpontjaik, minden egyéni különbözőségük megbecsülése versenyelőnyünk alapja. Hiszünk abban, hogy a sokszínűségre, esélyegyenlőségre és befogadásra összpontosító vállalati kultúra a kreativitás és az innováció fő mozgatórugója. Az eredményeink kiváló teljesítése azon múlik, hogy képesek vagyunk-e mindezt beágyazni a vállalati kultúránkba és az üzleti tevékenységünkbe.

Erősen elköteleztük magunkat amellett, hogy olyan csapatokat építsünk fel, amelyek megfelelnek azon piacok igényeinek, ahol tevékenykedünk, és azon ügyfelek igényeinek, akikkel együtt dolgozunk, és amelyek kulturális háttérrel, készségekkel és tudással rendelkeznek. A változatos csapatok ösztönzik az innovációt és a problémamegoldás új módjait; azonban befogadó kultúrára és vezetésre van szükségük ahhoz, hogy a lehető legjobban tudjanak működni.

Sylvie Nicol

Kollégáink jelentik a különbséget. Sokszínű nemzetközi csapatunk és befogadó vállalati kultúránk lehetővé teszik kreativitásunk és innovatív kultúránk hasznosítását.