A Henkel több mint 140 éve előremutató koncepcióval támogatja a környezeti és társadalmi fejlődést. Felismertük a fenntartható innovációk fejlesztésével járó lehetséges hatásokat – mert termékeinket és technológiáinkat naponta több millió alkalommal használják fel világszerte. Innovációs folyamatunkba integráltuk a környezetvédelmi és társadalmi kritériumokat, hogy minden új termék vagy készítmény, amelyet bevezetünk, hozzájáruljon a fenntarthatósághoz.
Az innovációra összpontosítva az átfogó fenntarthatósági stratégiánkban ambiciózus célokat állítottunk fel. Ez biztosítja, hogy megoszthassuk annak megértését, milyen irányba haladunk, oly módon, hogy a fenntarthatóságot világszerte munkatársaink napi munkája részévé tesszük. A fenntarthatóság és az üzleti teljesítmény javítására törekszünk, mert úgy gondoljuk, hogy ez a két szempont kéz a kézben járnak. Partnereinkkel együtt a teljes értéklánc mentén fejlesztjük a fenntarthatóságot.
Fenntarthatóság Magyarországon
Szilárd elkötelezettség a Henkel magyarországi telephelyein.
A Henkel Magyarország csakúgy, mint a globális vállalat, elkötelezett a fenntarthatóság terén betöltött vezető szerep mellett. Minden nap, függetlenül attól, hogy a vállalaton belül hol dolgozunk, a fenntarthatóságra összpontosítunk, hogy fennmaradjon a gazdasági siker, a környezetvédelem és a társadalmi felelősségvállalás közötti egyensúly. Helyileg alkalmazzuk a globális fenntarthatósági stratégiát, amely minden egyes tevékenységünket és értékláncunk teljes egészét lefedi: a gyártástól a fogyasztókkal kialakított kapcsolaton át a helyi jótékonysági szervezetek támogatásáig és a munkavállalók szerepvállalásáig.
Fenntarthatósági stratégiánk: többet, kevesebből
Vezető szerepünk megőrzése érdekében dolgoztuk ki hosszú távú fenntarthatósági stratégiánkat, és tűztünk ki egyértelmű, mégis ambiciózus célt magunk elé: 2030-ra megháromszorozzuk hatékonyságunkat.
Ez a célkitűzés választ ad az egyik legfontosabb kihívásra, amellyel a jövőben szembe kell néznünk: a növekedés és a nyersanyagfogyasztás szétválasztására. Több értéket kívánunk teremteni – vásárlóink és fogyasztóink, a minket körülvevő közösségek és vállalatunk számára – miközben környezeti lábnyomunkat csökkentjük. Több értéket kevesebb ráfordítással – ez a gondolat áll fenntarthatósági stratégiánk középpontjában, amely minden üzleti folyamatunkat és tevékenységünket vezérli.