A Henkel több évtizede foglalkozik a csomagolóanyagok fenntarthatóságával: A vállalat összes csomagolóanyagát úgy tervezték, hogy azok megfeleljenek a fogyasztók elvárásainak, a lehető legkevesebb anyag – és a leginkább fenntartható anyagok – felhasználása mellett. A körforgásos értéklánc három kulcsfázisát is tükrözve a Henkel új stratégiai keretrendszere holisztikus megközelítést alkalmaz. Hangsúlyozza a vállalat azon törekvését, hogy a fenntarthatóság szempontjából vezető szerepet töltsön be egy fenntartható jövő felé haladva a különböző iparágakat képviselő partnereivel együtt.
„A vállalkozások, a fogyasztók, a kormányok és más szervezetek számára most fontosabb, mint valaha, hogy a körforgásos gazdaság felé vezető előrehaladást előmozdítsák. Csak a lehető legtöbb anyag újrafelhasználásával és újrahasznosításával leszünk képesek a bolygónk adta erőforrás-korlátokon belül megfelelően élni. Ez a koncepció jelenti a fenntartható csomagolóanyagok általunk való megközelítésének kulcsát” – mondja Kathrin Menges, a Henkel humán erőforrás ügyvezető alelnöke és a Henkel fenntarthatósági tanácsának elnöke. „A teljes értékláncban jelen lévő partnereinkkel együtt a fenntartható forrásokból származó anyagokat intelligens tervezés révén szeretnénk hasznosítani a körforgás megvalósításához – az emberek és a bolygó javára.””
Fedezze fel két üzletágunk márkáit – Adhesive Technologies & Consumer Brands.

Fenntarthatóság Stratégia
Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy nagyobb értéket teremtsünk érdekelt feleink számára, felelősségteljesen és sikeresen fejlesszük üzletünket.