A Henkel arra ösztönzi fenntarthatósági nagyköveteit, hogy látogassanak el iskolákba, és tanítsák meg a gyerekeket, hogyan kell otthon fenntarthatóan viselkedni. Ez segít abban, hogy a következő generáció megértse, hogyan lehet hatékonyan felhasználni az erőforrásokat már gyerekkortól kezdve. Ugyanakkor a gyerekek a tudásuk és lelkesedésük átadásával másokat is ösztönözhetnek erre. 2020 végére 54 országban körülbelül 175 000 iskolás korú gyermeket értünk el.
Célunk továbbá az egészségesebb életmód előmozdítása, valamint a hulladéktermeléssel és a víz- és energiafogyasztással kapcsolatos tudatosság növelése. E kötelezettségvállalás egyik eleme a 2014-ben bevezetett „A fenntarthatóság felé tett lépés” “(Y)our move toward sustainability” nevű kezdeményezés. Ez arra ösztönzi a munkavállalókat, hogy mindennapi munkájuk során gyakorolják a fenntarthatóságot, például kerüljék el a szükségtelen nyomtatást, a lámpák fel-le kapcsolását vagy figyeljenek az egészséges táplálkozásra.
A márkáinkkal és technológiáinkkal elért ügyfeleink fontos célcsoportot jelentenek. A „Say yes! to the future” (Mondjuk igent! a jövőre) kezdeményezés például a Henkel értékesítési képviselőinek a világ minden táján nyújt képzést az értékesítésre vonatkozó fenntarthatósági témákban, amely túlmutat a Fenntarthatósági Nagykövet program tartalmán. Ezután az itt megszerzett tudást a kereskedelmi partnereinkkel közös projektekben alkalmazzák – például a logisztikában, vagy a fenntartható beszerzési döntések előmozdításában.