Mi az egyedi a Henkelnél végzett munka során?
Amióta csatlakoztam, szerettem sokszínű és nemzetközi csapatokban dolgozni és vezetni. A személyiségek és kultúrák sokasága teszi az élményt olyan szórakoztatóvá és kifizetődővé. Valójában az itt eltöltött idő alatt találkoztam néhány legközelebbi barátommal. Fontosnak tartom, hogy mindig kíváncsi és nyitott elméjű maradj, hogy tanulhass azoktól, akikkel nap mint nap együtt dolgozol. Az is fontos, hogy ne riadjunk vissza a nehézségek elől, hanem proaktívan kezeljük azokat.

Pályafutásod melyik mérföldkövére vagy a legbüszkébb?
Úgy gondolom, hogy az apró, mindennapi eredményeket éppúgy meg kell ünnepelni, mint a nagyobbakat: például az első termék-újraindításomat a Palette Intensive Color Cream-en, Európa első számú színmárkáján, vagy az első új színes márkámat a Schwarzkopf Nectra Color számára 2014-ben. A „Szerelem teremti a szépséget” című vírusvideónkat az első napokban 1 millióan nézték meg. Kis költségvetésből készült, és vállaltunk némi kockázatot azzal, hogy más irányba indultunk el, de megérte. Akkoriban sikerült egy nagy puccsot végrehajtanunk, aminek eredményeként több mint 19 millióan nézték meg. A cseresznye a tetején az volt, hogy néhány igen neves intézmény a „legromantikusabb vírusvideónak” jelölte.

Mi volt a legjobb tanulásod az influencer kampány során 2015-ben?
Ismételten, az elsők között lenni, aki kipróbált dolgokat, egyszerre volt izgalmas és kihívásokkal teli. Annyira szeretem azt az érzést, hogy hiszel a projektedben, és hajlandó vagy megtenni a további mérföldeket és hegyeket mozgatni, hogy ez megvalósuljon. Ez csak abból fakad, hogy mersz más lenni, és eleve kívülről gondolkodsz. Természetesen rugalmasságra és önmotivációra is szükség van ahhoz, hogy az út során felmerülő esetleges visszaeséseket vagy bizonytalanságokat is kezelni tudja. Az Instagram akkoriban jelent meg, és akkoriban nem volt sok tapasztalatunk vagy nagy költségvetésünk a got2b-vel kapcsolatban. Ez azt jelentette, hogy úgy döntöttünk, hogy kiaknázzuk a digitális lehetőségeket, és összekapcsoljuk azokat egy offline élménnyel a fogyasztók számára, hogy egy példátlan 360°-os kampányt hozzunk létre minden érintkezési ponton.

Mi a legfontosabb tippje a munkakezdőknek?
Használja ki az útközben adódó lehetőségeket, merje használni a hangját és megszólal. Soha ne félj. Tekintse a visszajelzést a növekedés és a gondolkodás eszközének. Maradjon kíváncsi és hű önmagához, kísérletezzen és fogadja el a kudarcokat a fejlődés, a tanulás és a továbblépés eszközeként. Ráadásul ne felejtse el szórakozni, miközben csinálja! És végül, de nem utolsósorban: szeresd, hagyd el, vagy változtass rajta.

Milyen kihívással szeretnél legközelebb megküzdeni?
Ó, szeretem a jó kihívásokat, és már a közepén vagyok. Örülök, hogy hasznosíthatom gazdag tapasztalataimat és készségeimet, de még mindig van mit tanulnom. Új szerepkörömben „lakóhelyi vállalkozó” vagyok, azzal a megbízatással, hogy kísérletezzek a fogyasztóinkkal és a fogyasztóink számára, falakat rombolva, hogy új meglátásokat fedezhessek fel – ez sokkal több, mint a következő termékinnováció vagy termékcsaládbővítés. Nagyot gondolunk, megvizsgáljuk a potenciális szolgáltatási ötleteket, és új, méretezhető üzleti modellek felfedezésére és fejlesztésére törekszünk az új célpontok számára egy élményközpontú világban. Kulcsfontosságú lesz, hogy a lehető legközelebb legyünk fogyasztóinkhoz, és tanuljunk tőlük – a nap végén mindannyian fogyasztók vagyunk, nem igaz?