Harmadik alkalommal hirdette meg a Henkel és a Rossmann közös nyereményjátékát, amelynek fődíja egy kétmillió forint értékű környezetbarát játszótér felújítás volt. A program keretében a Henkel által forgalmazott termékek műanyag flakonjait gyűjtötték, az értük kapott szavazattal pedig bárki az általa választott oktatási intézménynek nyerhetett értékes ajándékokat.
A Henkel már évtizedek óta kiemelten foglalkozik a környezettudatossággal, éppen ezért hirdette meg harmadik alkalommal a Rossmannal közös programját. A promóció célja a háztartásokban használt Henkel termékek műanyag flakonjainak az összegyűjtése és újrahasznosítása volt, amely, bár szelektíven gyűjthető hulladéknak számít, mégis sokszor a háztartási szemét közé kerül. A vásárlók országszerte 208 Rossmann üzletben adhatták le kiürült Henkel termékes flakonjaikat, amiért cserébe egy kódot kaptak, amivel egy tetszőlegesen választott bölcsődére, óvodára vagy pedig általános iskolára szavazhattak.
A legtöbb szavazatot kapó intézmény, amely idén Budapesten, az Albertfalvi Don Bosco Katolikus Általános Iskola és Óvoda lett, egy 2 millió forint értékű környezetbarát játszótérfelújítást nyert. A második helyezett Gyöngyös Város Óvodái Jeruzsálem Úti Tagóvodája egy 200.000 Ft értékű Decathlon utalványt kapott, míg a harmadik helyen végző törökszentmiklósi Nyitnikék Tagóvoda egy 100.000 Ft-os Decathlon utalvánnyal lett gazdagabb.
Emellett a Henkel azokat is megajándékozta, akik nem értek el toplistás helyezést. Amellett, hogy az első öt intézményben játékos órákat is tartottak a fenntarthatóságról, az összes olyan intézmény, amely legalább 200 szavazatot kapott, egy-egy 20.000 Ft értékű higiéniás csomagot kapott a Henkel és a Rossmann támogatásával.
„A Henkelnél nagy figyelmet fordítunk a társadalmi felelősségvállalásra a fenntarthatóságra és az ökológiai lábnyom csökkentésére. Éppen ezért önkéntes fenntarthatósági nagykövet munkatársaink örömmel látogatnak el iskolákba, és mutatják meg a gyerekeknek, hogyan tudnak a hétköznapokban is tudatosan élni, vigyázni és óvni környezetüket. Bízunk abban, hogy a diákok felnőttként is emlékeznek majd a tanultakra és természetes lesz számukra a zöld gondolkodásmód” – mondta Németh Ottó, Henkel Magyarország Beauty Care üzletág igazgató.
„A Henkellel közös akciónkat immár harmadik alkalommal rendeztük meg, amelynek népszerűsége az első évtől kezdve töretlen. A legnagyobb siker számunkra - az egyre növekvő számú résztvevő mellett – a két vállalat gördülékeny együttműködése, amelyhez a korábbi évek tapasztalata is nagyban hozzájárult. És bár a szervezés nagyobb része a Henkel feladata volt, a Rossmann országos bolthálózatának a koordinációja is nélkülözhetetlen volt a kiemelkedő eredményekhez” – tette hozzá Horváth Tamás, a Rossmann projektfelelőse.
Az akció sikerességét jól mutatja, hogy a tavalyihoz képest több mint ezer kilogrammal több, összesen 1.705 kg műanyag flakon gyűlt össze idén. A műanyag flakonok újrahasznosításra kerültek és részévé váltak a környezetbarát játszótér egyes elemeinek. Az értékes szavazatot jelentő kódokból pedig kétszer annyit, több mint 12.000-et töltöttek fel.
Discover the brands and technologies from our business units Henkel Adhesive Technologies and Henkel Consumer Brands.

Fenntarthatóság Stratégia
Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy nagyobb értéket teremtsünk érdekelt feleink számára, felelősségteljesen és sikeresen fejlesszük üzletünket.