Az Adhesive Technologies üzletág nemrég bemutatta legújabb Loctite Super Bond kínálatát vásárlói számára. Az új választékkal a Loctite a „rendkívül egyszerűen elérhető siker” ígéretére összpontosít: leegyszerűsített termékkínálattal, újra gondolt csomagolással és letisztult kommunikációval, mindezt az új „Mondj IGENT! Loctite” kampánnyal népszerűsítve.
A legtöbb ember számára egy törött tárgy megjavítása kihívást jelent és kérdéseket vet fel: Vajon meg tudom javítani? Hogyan csináljam? Hol vásárolhatok ragasztót hozzá? Milyen ragasztót vásároljak? Hogyan kell használni? Több felmérés is kimutatta, hogy azon vásárlók harmada, akik ragasztó vásárlási céllal indultak el, üres kézzel távoznak a boltból a túlzottan széles, összezavaró termékkínálat miatt.
A vásárlói élmény leegyszerűsítése és a versenytársaktól való egyértelmű megkülönböztetés érdekében a Henkel Lakossági Ragasztókért felelős csapata újra-pozícionálta Loctite Super Bond termékkínálatát.
Az új termékválaszték úgy lett kialakítva, hogy a vásárlók számára egyszerűbb legyen az eligazodás és a választás az üzletek polcai előtt állva. A kínálat három fő részre lett osztva:
A speciális ragasztók kategóriában két új terméket is találunk, melyek a kategória növekedésére fókuszálva, de a fogyasztók eddig megválaszolatlan igényeit figyelembe véve lettek kialakítva:
„Vásárlóink igényeihez igazodó termékválasztékunkkal népszerűsíteni szeretnénk a javítási, újrahasznosítási és a barkácsolási kedvet. Célunk, hogy termékeink használata olyan egyszerű legyen felhasználóink számára, amennyire csak lehet. A kommunikációnk is számos területen fejlődött, kezdve például a csomagolással. Az új, „fordított csomagolás” a megújulás egyik legkiemelkedőbb eleme: azzal, hogy a terméket a csomagolás hátoldalára helyeztük át, rengeteg kommunikációs felület keletkezett a csomagolás elején, ezzel segítve a polcok előtti eligazodást és választást vásárlóink számára.” – mondta Philippe Guegan, Marketing Vezető.
Az új Loctite média kampány a javítási és barkácsolási kedv ösztönzésére fókuszál. Minden megjelenésben az új, „Mondj IGENT! Loctite” szlogen szerepel. A reklámok és hirdetések bemutatják a vásárlók számára, hogy a Loctite Super Bond pillanatragasztók segítségével egyszerűen és gyorsan megjavíthatják hétköznapi tárgyaikat ahelyett, hogy kidobnák vagy lecserélnék azokat. Ezenfelül, a kampány kiterjeszti a Super Bond ragasztók felhasználásának lehetőségét a kézművesség területére is, ezzel is ösztönözve a kreativitást. A kampány már számos országban fut, főleg TV reklám és digitális hirdetések formájában, eddig több mint 260 millió embert elérve, több, mint 15 országban.
Az új termékkör 2020-ban már sikert aratott Nyugat-Európában és 2021-ben a legtöbb piacon bevezetésre kerül, beleértve Közép-Európát is.